środa, 20 lutego 2013

WPROWADZENIE:
Dancer żyło jako neutralna armia, nikomu nie przeszkadzało do czasu kiedy Smart zainteresowało się ich
planami potężnej broni o nazwie "Wilk Polarny".
"Wilk Polarny" jest to wielkie nadgwiezdne działo o ogromnym zasięgu, potrafiące zniszczyć całą planetę.
Smart jako słaba armia wykradli plany z nadzieją, że staną się niepokonani.
Wkradli się na tereny Dancera i włamali się do bunkra gdzie Dancer ukryło plany.
Już myśleli, że wszystko poszło zgodnie z planem.
Jednak Dancer to zauważył.


1-OBRONA:
Przygotowanie planszy:
*Kolor szary- Baza
*Kolor zielony- gęstwina
*Kolor niebieski- 2 losowo wybrane wieżyczki. Aby je kontrolować należy wejść jednostką na panel
sterowania, który znajduje się na bazie.
*Pozostałe pola to pustkowia które nic nie zmieniają.
Sztab Smarta należy ustawić na samym środku bazy i nie można go poruszać.
Sztab Smarta ma 20 punktów życia.
Sztab smarta dostaje obrażenie kiedy wroga jednostka uderzy w puste miejsce bazy ( czyli takie na której nie ma żadnego żetonu nie licząc żetonów podłoża )
Wieżyczkami może sterować tylko Smart z panelu sterowania skąd może je obracać podczas swojego ruchu.
Wieżyczki nie mogą strzelać przez baze. ( Obejmują tylko po 3 pola które znajdują się obok nich. )
Każda z wieżyczek posiada 10 punktów życia.
Wieżyczek nie można: zasieciować, przesunąć, przejąć.
Sztaby Dancera można ustawić tylko na pustkowiach.
Smart swoje jednostki może kłaść wszędzie.( Ale nie na czerwone pola. Plansza składa się z Bazy, Gęstwiny i  Pustkowi. )

CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz